ja den måste komma, eller hur? Även om det känns segt nu...
Hoppas att du har rätt...
Har nästan glömt hur de känns på sommaren :) de var liksom så länge sen :)Har i allafall en resa bokad till värmen som tur är!! Kram
ja, det är väl det enda stället än så länge där det finns lite värmekramar
Du skojar va.....26minus häromdagen brrrr
Kan vi verkligen vara riktigt säkra på det??? Det känns väldigt avlägset :-)Gomorron
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
ja den måste komma, eller hur? Även om det känns segt nu...
SvaraRaderaHoppas att du har rätt...
SvaraRaderaHar nästan glömt hur de känns på sommaren :) de var liksom så länge sen :)
SvaraRaderaHar i allafall en resa bokad till värmen som tur är!! Kram
ja, det är väl det enda stället än så länge där det finns lite värme
SvaraRaderakramar
Du skojar va.....26minus häromdagen brrrr
SvaraRaderaKan vi verkligen vara riktigt säkra på det??? Det känns väldigt avlägset :-)
SvaraRaderaGomorron