24 februari 2011

Positivt!

Tänk på...
.
.
...att det kommer en sommar i år också:)
.
Nu ska jag gå och lägga mig i bastun
så jag får en försmak av värmen
som sakta men säkert börjar närma sig!
.

6 kommentarer:

  1. ja den måste komma, eller hur? Även om det känns segt nu...

    SvaraRadera
  2. Har nästan glömt hur de känns på sommaren :) de var liksom så länge sen :)
    Har i allafall en resa bokad till värmen som tur är!! Kram

    SvaraRadera
  3. ja, det är väl det enda stället än så länge där det finns lite värme
    kramar

    SvaraRadera
  4. Du skojar va.....26minus häromdagen brrrr

    SvaraRadera
  5. Kan vi verkligen vara riktigt säkra på det??? Det känns väldigt avlägset :-)
    Gomorron

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)