Aspackade fåglar är charmiga.
Roger och Kicki :)
nu fick jag mig ett fnitter ;)
hihi - du är rolig dukramar
Vilken schnygg bild:)
Haha....så det skulle kunna vara!
Ha,ha,ha. Påminner mig att jag måste ringa tandläkaren!Ha en fin dag.
Kommer i väg snabbare då....hur lät det då :)))skoja bara :)
Ja du Marie fantasin är det inge fel på:)
Vad sägs om en svängom såhär på fredagkvällen :)må så gott !kramar maria
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Aspackade fåglar är charmiga.
SvaraRaderaRoger och Kicki :)
SvaraRaderanu fick jag mig ett fnitter ;)
SvaraRaderahihi - du är rolig du
SvaraRaderakramar
Vilken schnygg bild:)
SvaraRaderaHaha....så det skulle kunna vara!
SvaraRaderaHa,ha,ha. Påminner mig att jag måste ringa tandläkaren!
SvaraRaderaHa en fin dag.
Kommer i väg snabbare då....hur lät det då :)))
SvaraRaderaskoja bara :)
Ja du Marie fantasin är det inge fel på:)
SvaraRaderaVad sägs om en svängom såhär på fredagkvällen :)
SvaraRaderamå så gott !
kramar maria