Mannens sallad: morötter, stjälkselleri, cannellinibönor,
soltorkade tomater, rödlök, persilja, olja vinäger och salt och peppar.
Till det skinka och äggröra med parmesan, blev så sugen när jag läste det hos Elin.
Vad gott!
Vilken fräsch lunch.
Åh! Vad roligt - hihi! Hoppas att det smakade bra. Salladen lät jättegod :)Ha en fin onsdag!
Det ser riktigt gott ut!
det måste jag också testa :) låter ju jättegottkramar
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Vad gott!
SvaraRaderaVilken fräsch lunch.
SvaraRaderaÅh! Vad roligt - hihi!
SvaraRaderaHoppas att det smakade bra. Salladen lät jättegod :)
Ha en fin onsdag!
Det ser riktigt gott ut!
SvaraRaderadet måste jag också testa :) låter ju jättegott
SvaraRaderakramar