16 februari 2011

Lunch

Min lunch idag:
.

Mannens sallad: morötter, stjälkselleri, cannellinibönor,

soltorkade tomater, rödlök, persilja, olja vinäger och salt och peppar.

Till det skinka och äggröra med parmesan, blev så sugen när jag läste det hos Elin
.

Nu ska jag ut och stava!
.

5 kommentarer:

  1. Åh! Vad roligt - hihi!
    Hoppas att det smakade bra. Salladen lät jättegod :)
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  2. det måste jag också testa :) låter ju jättegott
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)