Vi brukar inte fira namnsdagar med presenter och så, men lite frukost på sängen kan vi kosta på! Farmor får stå för presenterna, så det blir väl en tur dit efter skolan:)
.
Jag smög mig in i mörkret (men det blir ljusare och ljusare:) med brickan i händerna, ska flytta på en stol och det mesta av juicen hamnar i sängen, på mina tofflor och på stolen! Vasen med tulpanen ner på golvet!! Grattis på namnsda'n Julia:)
.
Kolla in Julias blick för fotografering här!
.

Tofflorna blev ju fina!! :)
SvaraRaderaSka gån in o gratta henne nu.
Kram
Tack ♥
SvaraRaderaMen oj... kunde blivit värre :O Inget att gråta över för lite spilld juice.. eller hur löd det där ordspråket :)
SvaraRaderaSå det kan bli när man gör sig till = ))
SvaraRaderaHa en fin dag på namnsdagen !!
Kram Helene.
Kamouflerade tofflor, inte vanligt (ler)! Hoppas de går att tvätta.
SvaraRaderaJag trodde att du hade fotograferat vackra stenar, när jag först såg fotot :)
SvaraRaderaOtur på så fin tanke. Men så är det också den som räknas. Inte resultatet ;)
ibland blir det bara så fel när man försöker att vara snäll
SvaraRaderakramar