I Danmark kallar dem höstlov för potatisferie (enligt Roger) undrar hur det kommer sig?
Vi har iaf höstlov denna vecka, till och med jag:)
Igår hände mest ingenting, var inte riktigt på humör!
Fick se vildsvin igår kväll när jag skjutsade hem en kompis till F, det var största happening den dagen!
Idag, ganska snart, ska jag åka och tvätta bilen (!) och lämna in den för jag ska få en ny stereo! Jag ska fortsätta göra plats för pingisbordet och lite annat...
Gör det bästa av din dag!

Ha ha du kommer ju vara som en potais denna vecka, soffpotais :) ligga o slappa hela veckan lång.
SvaraRaderaSå jag kan ju förstå var danskarna har tagit namnet, kanske Maya kan svara på :)
Kram Anna
Jag försökte ta reda på det, men på google fick jag bara upp din blogg... hehe...
SvaraRaderaKram Eva
vad vackert, potatiseferie för att det var dags att plocka upp potatisen från landen
SvaraRaderakramar
Såå sent!?
SvaraRaderaHoppas du har haft en bra dag !!
SvaraRaderaKram Helene.