02 november 2010

Black is black

Vad hade jag på mig då!?
Före:
.
Efter:

Redo för Idol!
Det var allt för den här gången;)
.

5 kommentarer:

  1. man ser hantlarna i bakrunden, hade du med dej dom också? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, man kan ju tro att jag tränar;)!

    SvaraRadera
  3. Är de så där du provar kläder :)

    SvaraRadera
  4. Nu tar jag ledigt resten av veckan och njuter av höslovet! Kram/Fina Frun

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)