hahaha, det är för roligt att läsa er inlägg - ni liksom kompletterar varandra bra *fniss*Kram Eva
Tack! Jag har gått och väntat på rätt tillfälle...tog bilden för några veckor sen:)
Ha ha jag visste de :) jag bjuder på de :)Tror ni kommer ta efter de nu.Kram
För längre sittningar då antar jag! ;)
Hihi...
skrivs det på toarullen?
Smart om man löser kryss :P
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
hahaha, det är för roligt att läsa er inlägg - ni liksom kompletterar varandra bra *fniss*
SvaraRaderaKram Eva
Tack! Jag har gått och väntat på rätt tillfälle...tog bilden för några veckor sen:)
SvaraRaderaHa ha jag visste de :) jag bjuder på de :)
SvaraRaderaTror ni kommer ta efter de nu.Kram
För längre sittningar då antar jag! ;)
SvaraRaderaHihi...
SvaraRaderaskrivs det på toarullen?
SvaraRaderaSmart om man löser kryss :P
SvaraRadera