01 november 2010

PennAnna

Det här är pennorna på Annas toa!
.

7 kommentarer:

  1. hahaha, det är för roligt att läsa er inlägg - ni liksom kompletterar varandra bra *fniss*

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har gått och väntat på rätt tillfälle...tog bilden för några veckor sen:)

    SvaraRadera
  3. Ha ha jag visste de :) jag bjuder på de :)
    Tror ni kommer ta efter de nu.Kram

    SvaraRadera
  4. För längre sittningar då antar jag! ;)

    SvaraRadera
  5. Smart om man löser kryss :P

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)