Är det eran hund?Har du någon favorit i idol?Tycker det är många bra som är med i år. Det bjöd verkligen på sig själva redan i första programmet. Vicki
LYCKA=TYRALYCKA=AYMANLYCKA=KAROLINE & JOSEFINELYCKA=Att jag har min familj och mina vännerKlart man inte missar idol för stylingen är ju så bra :)Kram
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Är det eran hund?
SvaraRaderaHar du någon favorit i idol?
Tycker det är många bra som är med i år. Det bjöd verkligen på sig själva redan i första programmet.
Vicki
LYCKA=TYRA
SvaraRaderaLYCKA=AYMAN
LYCKA=KAROLINE & JOSEFINE
LYCKA=Att jag har min familj och mina vänner
Klart man inte missar idol för stylingen är ju så bra :)
Kram