01 oktober 2010

Lycka!


Vilken lycka att ha en sådan söt hund som Tyra!

Hann inte skriva mer ikväll, började i em (segt internet grrr) och snart börjar
Idol som jag inte vill missa!Det kommer mera...
Have a nice!
.
Tänk om man kunde få se Karoline i rutan!
.

2 kommentarer:

  1. Är det eran hund?

    Har du någon favorit i idol?

    Tycker det är många bra som är med i år. Det bjöd verkligen på sig själva redan i första programmet.

    Vicki

    SvaraRadera
  2. LYCKA=TYRA
    LYCKA=AYMAN
    LYCKA=KAROLINE & JOSEFINE

    LYCKA=Att jag har min familj och mina vänner

    Klart man inte missar idol för stylingen är ju så bra :)
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)