01 oktober 2010

Lycka!


Vilken lycka att ha en sådan söt hund som Tyra!

Hann inte skriva mer ikväll, började i em (segt internet grrr) och snart börjar
Idol som jag inte vill missa!Det kommer mera...
Have a nice!
.
Tänk om man kunde få se Karoline i rutan!
.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Är det eran hund?

Har du någon favorit i idol?

Tycker det är många bra som är med i år. Det bjöd verkligen på sig själva redan i första programmet.

Vicki

Anna sa...

LYCKA=TYRA
LYCKA=AYMAN
LYCKA=KAROLINE & JOSEFINE

LYCKA=Att jag har min familj och mina vänner

Klart man inte missar idol för stylingen är ju så bra :)
Kram