Är det eran hund?Har du någon favorit i idol?Tycker det är många bra som är med i år. Det bjöd verkligen på sig själva redan i första programmet. Vicki
LYCKA=TYRALYCKA=AYMANLYCKA=KAROLINE & JOSEFINELYCKA=Att jag har min familj och mina vännerKlart man inte missar idol för stylingen är ju så bra :)Kram
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Är det eran hund?
Har du någon favorit i idol?
Tycker det är många bra som är med i år. Det bjöd verkligen på sig själva redan i första programmet.
Vicki
LYCKA=TYRA
LYCKA=AYMAN
LYCKA=KAROLINE & JOSEFINE
LYCKA=Att jag har min familj och mina vänner
Klart man inte missar idol för stylingen är ju så bra :)
Kram
Skicka en kommentar