25 oktober 2010

Miss SUOMI säger:


Jag vårdar min

hy dagligen

med O L V A

tvålen
.
"Miss suomi 1933-34"

4 kommentarer:

  1. Tänk om man var ägare till en sådan underbar tvål. =)
    Ha en fin måndagkväll.

    SvaraRadera
  2. Jag missade det nya programmet igår. Vilken tid började det?

    Låter härligt med turkisk afton!! Blir det massa turkisk mat då?

    Vicki

    SvaraRadera
  3. De känns som att tvålen luktar tant haha

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)