25 oktober 2010

+++++


Vi provsmakade årets Blossa-glögg igår!
Den är ljus till färgen och har en smak av saffran!
Smaken är inte för söt, så vi tycker om den, både min man och jag:)
.

9 kommentarer:

  1. Åhh du smalar de på hög... här dricks de upp :P *Ler*

    SvaraRadera
  2. Va bra att den inte var så söt då kanske jag kan dricka den :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Va bra,då gillar jag nog den oxå! har oxå köpt en flaska,men inte smakat ännu. :)

    SvaraRadera
  4. Just det ja - måste ju handla glöggen!

    Tack för påminnelsen!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. har mitt eget gamla hemkokta recept som njuts i snart var stuga,man måste sätta glöggen i oktobers början så är den färdig till advent, den är som dom flesta säger Skitgod!men jag gillade även den med hjortron i

    SvaraRadera
  6. Kan man få receptet?! Du kan väl dela med dig på din blogg?

    SvaraRadera
  7. Åh va gott, den måste vi prova här hemma !!
    Flaskorna är så snygga tycker jag = ))
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  8. Åh jag älskar glögg! Vad fint att ni sparat på alla flaskor ända sedan 2003!

    SvaraRadera
  9. bra! själv dricker jag inte glögg, inte köpt sådan i vilket fall, min glögg kan ju inte innehålla socker
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)