26 oktober 2010

Krama nallen!

Internationella nalledagen, 27 oktober!


Min gamla nalle sitter i fönstret i sovrummet och
har sällskap av en nyare modernare nalledam!
Ge din nalle en kram denna dag!
.

8 kommentarer:

  1. åhhh trodde jag glömt denna dag, tur att de är i morgon. Kramis

    SvaraRadera
  2. Är det nalledagen i morgon, det hade jag ingen aning om.

    Har för mig att jag läste på face book att det var liladagen i morgon men det var kanske den 27nov. Har inte riktigt koll på allt känns det som.

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  3. Vem vet jag kanske har fel, tyckte dem sa det på radio idag! Jag kramar väl nallen ändå:)

    SvaraRadera
  4. men jag har ingen nalle! hur ska jag göra då?
    ha en fin kväll - kramar

    SvaraRadera
  5. Hm,får väl krama min yngsta son som heter Björn! ;)

    SvaraRadera
  6. Hittar jag nallen så kramar jag honom - annars kramar jag min familj ikväll!

    Kram till dig Kicki!

    SvaraRadera
  7. Jag hörde att man även skulle klä sig i lila idag!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)