25 oktober 2010

Think pink!

Snodde den här idén från Helenes blogg http://helenesdagbok.blogg.se/ som i sin tur "tog" den från en annan:) Jag letade runt och fick ihop en del rosa saker iaf:)

En större utmaning blir att få ihop blåa saker, till den blåa kampanjen!
Sedan kan man ju alltid tänka jul och sätta ihop röda saker (ej julpynt), gula till påsk...
.

4 kommentarer:

  1. Fint som snus blev det :) Vackert med rosa!

    SvaraRadera
  2. Hej.

    Nu har det nog blivit lite tokigt i ditt inlägg.

    Jag (Ting o Tankar) är INTE samma som Helens blogg.

    Trevlig måndag!

    SvaraRadera
  3. Oj, det blev ju lite tokigt...:-D

    SvaraRadera
  4. härligt med rosa - fint blev det
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)