det är klart att hon gör :D
Tänk om man var ägare till en sådan underbar tvål. =)Ha en fin måndagkväll.
Jag missade det nya programmet igår. Vilken tid började det?Låter härligt med turkisk afton!! Blir det massa turkisk mat då? Vicki
De känns som att tvålen luktar tant haha
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
det är klart att hon gör :D
SvaraRaderaTänk om man var ägare till en sådan underbar tvål. =)
SvaraRaderaHa en fin måndagkväll.
Jag missade det nya programmet igår. Vilken tid började det?
SvaraRaderaLåter härligt med turkisk afton!! Blir det massa turkisk mat då?
Vicki
De känns som att tvålen luktar tant haha
SvaraRadera