Åhh du smalar de på hög... här dricks de upp :P *Ler*
Va bra att den inte var så söt då kanske jag kan dricka den :)Kramis
Va bra,då gillar jag nog den oxå! har oxå köpt en flaska,men inte smakat ännu. :)
Just det ja - måste ju handla glöggen!Tack för påminnelsen!Kram Eva
har mitt eget gamla hemkokta recept som njuts i snart var stuga,man måste sätta glöggen i oktobers början så är den färdig till advent, den är som dom flesta säger Skitgod!men jag gillade även den med hjortron i
Kan man få receptet?! Du kan väl dela med dig på din blogg?
Åh va gott, den måste vi prova här hemma !!Flaskorna är så snygga tycker jag = ))Ha en fin dag.Kram Helene.
Åh jag älskar glögg! Vad fint att ni sparat på alla flaskor ända sedan 2003!
bra! själv dricker jag inte glögg, inte köpt sådan i vilket fall, min glögg kan ju inte innehålla sockerkramar
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Åhh du smalar de på hög... här dricks de upp :P *Ler*
SvaraRaderaVa bra att den inte var så söt då kanske jag kan dricka den :)
SvaraRaderaKramis
Va bra,då gillar jag nog den oxå! har oxå köpt en flaska,men inte smakat ännu. :)
SvaraRaderaJust det ja - måste ju handla glöggen!
SvaraRaderaTack för påminnelsen!
Kram Eva
har mitt eget gamla hemkokta recept som njuts i snart var stuga,man måste sätta glöggen i oktobers början så är den färdig till advent, den är som dom flesta säger Skitgod!men jag gillade även den med hjortron i
SvaraRaderaKan man få receptet?! Du kan väl dela med dig på din blogg?
SvaraRaderaÅh va gott, den måste vi prova här hemma !!
SvaraRaderaFlaskorna är så snygga tycker jag = ))
Ha en fin dag.
Kram Helene.
Åh jag älskar glögg! Vad fint att ni sparat på alla flaskor ända sedan 2003!
SvaraRaderabra! själv dricker jag inte glögg, inte köpt sådan i vilket fall, min glögg kan ju inte innehålla socker
SvaraRaderakramar