28 september 2010

Idol-stylist-ass!

Jag messade Karoline igår eftermiddag...

http://www.radarzine.com/blogg/fashion-flash


...fick ett svar vid tiotiden:
"Heeeej moster! Nu är jag klar för i kväll. Måste hinna med sista tåget! Känns konstigt att äta middag med juryn:) Hälsa familjen! Kramar"

Ja, visst är det märkligt men roligt:-D

8 kommentarer:

  1. Måste va kanon kul! :))
    Nu får ni säkert höra en massa gossip *Ler*
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Måste träffa henne så fort honkommer hem :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du kan dela med dig av lite skvaller!?

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra för henne :)

    SvaraRadera
  5. Hm, ska se om jag kan få lite inside information:) Tror att hon klarar det galant!

    SvaraRadera
  6. VITT! Hua... här är ialla fall 6 grader VARMT! eller kallt...vilket man vill, jag frös i alla fall när jag gick till bilen... ganska härlig känsla, för fryset har man inte gjort sedan förra vintern...haha.
    Ha en underbar dag!
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)