27 september 2010

Fluga


Nu skulle jag kunna lägga ut en bild för det finns massor om man letar:
http://www.ne.se/hjortfluga
Men jag vill inte!

Varning för känsliga tittare!
.

3 kommentarer:

  1. Den var inte fin, blääää!

    SvaraRadera
  2. Gud vad äcklig!
    Har aldrig sett en sådan innan!

    SvaraRadera
  3. hu va äcklig......sån vill jag inte se i mitt hem eller i min närhet..

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)