Jag messade Karoline igår eftermiddag...
http://www.radarzine.com/blogg/fashion-flash
...fick ett svar vid tiotiden:
"Heeeej moster! Nu är jag klar för i kväll. Måste hinna med sista tåget! Känns konstigt att äta middag med juryn:) Hälsa familjen! Kramar"
Ja, visst är det märkligt men roligt:-D
Måste va kanon kul! :))
SvaraRaderaNu får ni säkert höra en massa gossip *Ler*
Ha en fin dag!
Måste träffa henne så fort honkommer hem :)
SvaraRaderaHoppas att du kan dela med dig av lite skvaller!?
SvaraRaderavad kul!
SvaraRaderaHoppas det går bra för henne :)
SvaraRaderaHm, ska se om jag kan få lite inside information:) Tror att hon klarar det galant!
SvaraRaderaFräääckt!!
SvaraRaderaKram Eva
VITT! Hua... här är ialla fall 6 grader VARMT! eller kallt...vilket man vill, jag frös i alla fall när jag gick till bilen... ganska härlig känsla, för fryset har man inte gjort sedan förra vintern...haha.
SvaraRaderaHa en underbar dag!
Kram