Den var inte fin, blääää!
Gud vad äcklig!Har aldrig sett en sådan innan!
hu va äcklig......sån vill jag inte se i mitt hem eller i min närhet..
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Den var inte fin, blääää!
SvaraRaderaGud vad äcklig!
SvaraRaderaHar aldrig sett en sådan innan!
hu va äcklig......sån vill jag inte se i mitt hem eller i min närhet..
SvaraRadera