22 november 2015

Skyltsöndag: Upp och nedvänt!



Någon som inte gillade förbudet!? Vem är ansvarig för att sätta tillbaka den, har den slutat gälla eller kanske har den hamnat helt fel!? Nu ligger den där och väntar på att bli ett med naturen!;)

Naturen förresten, igår när vi flyttade på utemöblerna (ja, vi flyttade dem bara för att snön skulle tina bort) så forsade vattnet från stuprören och ja minsann visst kändes det som vår i luften! Jag tycker det har varit skönt med den här långa milda hösten, det behöver inte komma så mycket snö...möjligen till advent och jul för att julstämningen ska infinna sig!

Jag sitter vid köksbordet och samtidigt övervakar jag maten och tänkte att ett inlägg ska jag väl hinna med!...och det gjorde jag!

Här hittar ni, eller via BP hittar ni fler skyltar----> Klick!

2 kommentarer:

Susanne ❤️ sa...

Underbar skylt med bra skrivet som vanligt :)
Vem är ansvarig då den är nedplockad, som vår älgskylt här ute som ngn fått med sig vem införskaffar en ny ???
Hoppas att du får en underbar start på veckan finaste
Kram Sanna

BP sa...

Välkommen tillbaka till Skyltgänget Kicki:-) Å självklart hittade ett guldkorn direkt. Fick faktiskt vrida och vända på huvudet ett antal gånger för att klura ut att den var en motorcykel/moped som låg där på marken. Bra med engagerande skyltar måste jag säga:-)

Vad gäller höten så hade den kunnat pågå i sin varma form till minst mars nästa år;-)

1 000 tck för skyltningen och länken! Fortsätt nästa söndag, åtminstone med skyltningen:-)