01 maj 2014

Jag en estetbloggare!?



Snyggt! Du är en ESTETbloggare Bloggen är din kreativa oas där du kan leva ut din konstnärliga ådra. Som ESTETbloggare drivs du av en stark passion för design, färg och form. Din blogg är inte vilken vanlig "fulblogg" som helst. Hela din bloggsida är stilsäkert utformad och din header är något alldeles extra! Får du bra flow så kan det hända att du gör en hel "blogmakeover". Alla som behöver en inspirationsboost borde besöka din blogg och ta del av dina kreativa inlägg. Det kan vara bilder från en proffsig photoshoot, ett färgkoordinerat homestylingprojekt, ett händigt DIY-pyssel, något vackert handarbete eller bara bilder på sånt som du tycker är fint. –Suck! "Vill-ha-känslan" kan nästan bli övermäktig för dina followers ibland.
I EN ESTETBLOGGARES KOMMENTARSFÄLT: –Ehh jag dör, det ser så gott ut! –Tappa-andan-vackert!! –Nä, nu får jag inspirationsfrossa.




Jag var in på Besökstoppen och gjorde ett test, blev nyfiken när BP hade gjort samma sak!
Några frågor (många konstiga) fick snabba svar och testet var klart!
Tycker de prickade in ganska rätt...förutom "vill-ha-känslan" då, 
för jag tror inte jag visar något som andra vill ha!:)
Nu ska jag dra på skidorna och ta en tur!;)

4 kommentarer:

Decdia sa...

Men estetbloggare passar väl bra in, tycker jag. :)

BP sa...

Klockrent! Du är en estetbloggare från headern till bild och text! Å visst, jag vill ha massvis av dina saker du visar, bl a det där skåpet i olika färger!
Så himla kul att allt stämde in på dig!
Å stort tack för länken:-)

Anna sa...

Nu har jag gjort testet :)
Kram

Susjos sa...

Stämde ju jättebra! Nu måste jag ju också göra testet!