02 november 2013

Morgonpromenad






Fredag morgon i Rom och mannen,dottern och jag gick på promenad! I första bilden kan man se gatan där vi bodde, i byggnaden till höger! Annorlunda skyltar kunde man se lite här och där!:)

Jag har fler bilder från promenaden men det tog så lång tid att publicera dessa så jag återkommer!
Den här reseberättelsen kommer väl pågå till jul (med tanke på att jag också håller på och renoverar ett rum)!! Orkar du se mer?!

Nu måste jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig till jobbet! Känner mig ganska utvilad efter två lediga dagar! Sedan kommer två dagar igen, lyllo jag!

4 kommentarer:

BP sa...

Älskar bilderna och självklart vill jag se fler. Gillar att du har tagit dem ungefär från samma vinkel som jag brukar göra och att du tittar upp i de översta bilderna, för även det brukar jag göra;-)
Ha en bra dag på jobbet nu - två lediga dagar väntar ju - lyllo du!

Anna sa...

Känner igen mig på vissa ställen, jag hade också önskat en morgonpromenad med fotografering men de hann jag inte me!
Kramis

Susanne sa...

Underbara bilder.

Susjos sa...

Ja ja ja!!! Italien får man inte nog av!