22 februari 2013

Testing!


Min dotter talade om för mig hur man kunde spara Instagram-bilder på datorn och jag var tvungen att testa! Det tog ett tag att lösa mysteriet med inloggningen, lösenord och sparande...enkelt när jag visste vad jag gjorde för fel! Hjälper verkligen den här drycken??

Min syster har"lurat" på mig den, en mirakelkur som ska vara bra mot demens (finns i släkten), för lederna (tänker på min höft), minska sötbegäret (klarar mig utan fikabröd i alla fall)...och säkert en massa annat!
Drycken består av ett halvt glas varmt vatten, en klick honung, en skvätt citron och en tesked gurkmeja. Den skulle ju vara god om man uteslöt den viktigaste ingrediensen, gurkmeja! Det blir som ett pulver som inte vill lösa upp i vattnet...tänk krita så förstår du!

Jag är inne på min sjätte dag och det går faktiskt riktigt bra när jag ökat på mängden honung och citron:)

BP, det här skulle vara något för dig! Nej, kanske inte drycken men Insta!! Jag var ju antifacebook länge men har varit med i över ett år nu men nu när jag har Insta så är det det som gäller. Trodde att det skulle vara krångligt (för mig) men hur lätt och kul som helst! Här är mina bilder!

6 kommentarer:

BP sa...

Alltså den där drinken är då inte i min smak, menjag gillar gurkmeja som maken påstår has massvis med goda effekter på nå't. Allt blir så härligt gult också;-)
Instagram är inget för mig heller. Precis som Facebook gillar jag inte att alla har "tillgång" till mina grejer, dessutom kan de ju använda din info/foton precis hur de vill.
Så nope;-)
Men om du tycker om att "leka" så är jag glad för dig.
Å om jag följer din länk så drabbas jag av en tom sida som kräver ett lösenord av mig. Men fotot av dig på sidan var riktigt bra:-)

Kicki sa...

Jaha ojdå hoppsan! Du kan välja privat konto precis som jag...hm kanske därför det inte går att se! Bilder i bloggar är också lätta att komma åt och leka med...

Kicki sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ansepanse sa...

jag kan ju inte ens testa den där drycken eftersom den innehåller honung
önskar dig en fin helg
kramar

Anna sa...

Tycker de gå bra och ta den, jag rör om mellan klunkarna :)

Kicki sa...

Det gör jag med...och det går lättare för var dag!:)