20 februari 2013

Svisch!


Svosch! Flash! Pow! Flow!


Gör: Sitter vid bordet i vardagsrummet och Mästerkocken är på gång! Visp, slick, smack, slurp...
Känner: Mättnadskänsla efter en portion med fiskpinnar, hemlagad potatismos och kall sås! Rap... (ursäkta!)
Känner 2: Ömhet i kroppen efter arbetsdagen! Stön...
Tänker: Snart ringer Julia och vill bli hämtad! Jaa!
Tänker 2: Längtar till sängen! Gäsp... (ursäkta!)
Gör 2: Ett inlägg! Svisch... (ett livstecken bara!;)



Jag vill också passa på att hälsa Helen välkommen till mig!:)

7 kommentarer:

BP sa...

Ha, ha, ha! Det var ett riktigt roligt inlägg och jag gäspade då inte alls utan skrattade.
Å orkidén är fantastiskt fint fotad!

Diana sa...

Ett snabbinlägg är bättre än inget inlägg! :)

Susjos sa...

Svisch svisch, säger vi jobbarkompisar när vi börjar prata om vår längtan till Järvsö och åka utför i slalombackarna!

Ett underbart inlägg, och en fantastisk orkideé!!

Anna sa...

Bra att du orkade skriva :)

Sv: jag är inne på dag fyra med drycken, no problem!
Vad ska ni dricka för gott i helgen då? :)
Kram

ansepanse sa...

ett roligt inlägg :) vi tittade också på Mästerkocken
vacker bild på orkidéen
och jag stannar alltid till, när jag kommer in här, och tittar på bladet du har i din header, den är SÅ vacker
kramar

Helens Universum sa...

Skönt att skriva bara som det är för stunden! Om det är mig du hälsar välkommen, så tackar jag!
Kram Helen

Mina dagar sa...

Mästerkocken är kul att titta på. Missade tyvärr det i dag,jobbade.
Också väldigt trött i kroppen efter en lååååång arb dag (12 timmars:-/)

Det är kul att ha en egen blogg för där gör vi ju precis som vi vill :-) långa eller korta inlägg om precis det som faller oss in ;-)

Hoppas du får sova riktigt gott i natt Kicki!
Kraaaam