01 januari 2013

Fint slut!


Julias egna lilla flaska


Drinkarna står redo
 


Papperssugrör = drick snabbt
 


Julia fick stå för illustrationen, våra fingrar
 


Sally
 


Originell och fantasifull gardin
 


Mumsig efterrätt

 

Party-party


Tyra var med

 

Min näst bästa
 


Var är brandsläckaren?
 


Tack Karoline!
 

-Det känns lite konstigt att inte stå och förbereda maten, sa Roger innan vi skulle åka iväg!

Vi firade nyår hos Karoline som nyligen köpt hus med sin pojkvän Jay! Han skulle jobba så systeryster Anna med man, vi med Julia, fick vara med om en fantastisk matupplevelse och fick uppleva fyrverkerier som aldrig förr! Sonen var hos en kompis och vi skulle hämta honom på vägen hem. Så blev det inte, han ville sova kvar! Han är hemma nu, såg lite blek ut, ligger och sover för han var vaken till halv sju!!

Jag var också vaken ganska länge men känner mig ändå piggare än vad jag var på juldagen. Då orkade jag inte ens lägga upp bilder från julafton (...nu börjar det kännas lite sent)!

God fortsättning!
Fortsättning kommer också på mitt förra inlägg men nu ska jag vila en stund innan mannen kommer hem. Han har åkt och tränat på  Friskis, helt crazy!!



6 kommentarer:

Anna sa...

Tack ni me!!
Är Roger crazy? :)

Hoppas vi ses snart igen!
Kram

BP sa...

Tycker dina bilder från nyårsaftonen kompletterar Annas på ett perfekt sätt. Så nu har jag helhetsintrycket:-)
En perfekt party helt enkelt!
God fortsättning!

PS. Tur är att Anna tog så fantastiska bilder på furverkerierna! Ds

Tess-en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn sa...

God Fortsättning!

Susjos sa...

Härliga foton!
God Fortsättning på det nya året!!!

Susanne sa...

Önskar dig en god fortsättning på 2013. Kram.

finafrun sa...

Underbart!
Hoppas du får ett fantastiskt år :)