04 juli 2012

Perfekt


Du som såg mitt förra inlägg, såg också min nya "header"! Ja, jag var nöjd med den men det var ett ord jag ville byta ut (roligt till vackert) och efter det fick jag inte bilden på rätt ställe! Jag testade med den gamla igen och den hamnade också fel, fel storlek, och ville bara hamna i vänster kant! Hade jag bara tur förra gången, eller??!!
Nu sliter jag snart mitt hår!! Jag tar bort den så länge för jag har inte tid just nu att få den på det rätta, perfekta stället!!


Lite senare...
JAG HADE VALT FEL STORLEK! Nu kan jag börja tänka på annat...kvällsmaten kanske:)



6 kommentarer:

Anna sa...

Du måste kryssa i en ruta när du lägger in den.
Kram

Kicki sa...

Jaa, jag vet och jag har provat både med och utan fram och tillbaka! Och ja, systeryster jag känner för lite ljusare bakgrund nu:) Kram

Guldkorn by Elin sa...

Åh, vad fint du har det på bloggen! Hoppas att du trivs i det nya :)
Kram

Västgötskan sa...

Skönt att det löste sig. När man behöver gå in i html-texten för att fixa något, kan man slita resten av håret annars...... :-P ;-)

Kram

BP sa...

Ooooops!!!! Det första jag alltid utgår ifrån är mitt eget handhavandefel! Blir så himla glad varje gång när det inte är mitt fel. Jag blir inte glad så ofta om man säger så;-)

Maya sa...

Jätte läcker header :)
Hoppas du har en skön kväll!
Kram