05 juli 2012

Nya former


Dags att fixa barret!
Idag känner jag mig rund och go'... Det går bara inte att låta bli ostbågarna och goda drycker, men jag har semester fortfarande, och mannen som jobbar har semester när han kommer hem om kvällarna!
Orkar jag verkligen  gå den där sträckan från bilen till frisören?! Jag får nog ta hjälp av dottern - sätt på mig ett par hjul och skjut på!

Ikväll börjar "Sommar med Ernst". Det var länge sedan jag såg något program med honom...men nu när jag är lite bekant med honom så ska jag försöka komma ihåg att titta på det;)


3 kommentarer:

Diana sa...

Är det semester så är det! Sen när den är slut... ja då är det slut på det ljuva livet för min del. :(

BP sa...

Javisst ja, du träffade honom ju å la t o m upp bild minns jag!
Till frissan lär du nog orka idag tror jag;-)

Eva sa...

Ikväll börjar sommaren på riktigt för min del - just för att "sommar med Ernst" börjar.

Härligt!

Fortsätt njuta!

Kram