11 juli 2012

B-tur


Alle man ombord!



Se båten längst till vänster!



Lunch PÅ stranden!



Förfriskningar!



Hämtmat på kvällen:)



Kapten Mujdat



Solnedgång



Soluppgång



Sovplats:)



Landgång



Vackra vyer



Morgonkaffe...



Idag ska jag bryta "hemmafrurollen"! Jag och Julia ska ut på en biltur och bo på hotell en natt!:)

Under tiden får du se bilder från ett äventyr i Turkiet!
Vi tog bussen till en liten mysig by som heter Datca (med ett litet kommatecken på c) och tog en båt tillbaka! Det var inte planerat men en vän till systers familj råkade vara där och han skulle åka och hämta gäster från Marmaris dagen efter! Scouter som en del av oss är så var det inga problem att oplanerat övernatta på båten, utan rena underkläder, tandborste, eller annat (men det var några som inhandlade nytt...dock inte jag)!

Med de här bilderna vill jag bara säga att det var den bästa tiden i Turkiet! Om vi åker dit igen då skulle vi gärna boka en vecka på båten istället! Vi har varit ute på en tredagars tur med samma båt, för några år sedan, och då var det svågern som styrde båten! Tänk bara att bara slappa, sola, äta, sova och hoppa i havet, spela spel, sola, äta, slappa, hoppa i havet, spela annat spel, sova...om man gillar det alltså!!:)


Bilder tagna med Julias kamera - av Julia eller mig!





5 kommentarer:

bokhyllan sa...

Hej! Du, det ser helt underbart ut!

Glad sommar! Kram

BP sa...

Tack Kicki, du gjorde just min dag:-)))
I det här skitvädret är det helt underbart att titta på dina bilder som du lagt upp " mitt i natten" bara för att göra mig glad, eller hur:-)
Bra att du och Julia ger sig ut på äventyr, ska bli kul att läsa var ni hamnat!

Diana sa...

Åh, det ser helt galet underbart ut!!!

Susanne sa...

Underbara bilder.

Västgötskan sa...

Ser helt ljuvligt ut! Njut! :-D