12 februari 2012

Jag en hönsmamma?


Igår satt det en fjäder på mitt ben...
Hönsmamma, kom det snabbt från Julia!:)


Testade ett nytt recept igår - potatissufflé. Receptet har suttit på kylskåpet några veckor och i torsdags traskade jag iväg till Lagerhaus och köpte små formar för 19 kr styck, lagom tycker jag!
Om det blev gott? Ja!

Idag skiner solen, jag ska fota för Fototriss och bilderna kommer att hamna i min fotoblogg eftersom det blir fotat där jag bor!
Ojoj, nu blev det bråttom, vår söndagsbrunch ska ske ute! Min man fick en Muurikka i födelsedagspresent och idag är det en perfekt dag att testa den! Hej då vi ses senare!


5 kommentarer:

Guldkorn by Elin sa...

Hehe! Fyndigt av dottern ;)
Hoppas att ni får en skön söndagsbrunch ute nu då! (Potatissufflén ser god ut btw, så där härligt frasig på toppen)

Maria sa...

potatissuffle lät gott...lycka till med ditt fotande idag :)

Ha en go söndag :)
Kramar Maria

BP sa...

Mums!!! Potatissuffle... Me like!!!
Å bilder från Muurikan ser jag fram emot! Hör var det också härligt varmt på balkongen. Drack min frukost ute faktiskt utan att frysa till och med:-)

Anna sa...

Va smarrigt!
Även jag har blivit kallad hönsmamma :)
kram

Charlotta sa...

Att bli kallad hönsmamma borde väl vara en komplimang, att man ser om sina små. :)
Och kycklingarna älskar säkert sin potatissufflé... ;)