21 januari 2012

Mönster


Det här är en polkabeta! Fick det hos syrran när vi var där senast och nu vi har ätit det hemma också! Mycket goda, och det bästa av allt är att man slipper att allt blir rött runt omkring!
Hjälp, jag har inte ringt och tackat för senast...


Det här skulle kunna vara jag;)
Nejdå, det är två påsar som jag fick när jag var till Formexmässan i torsdags! Tjejen, ett nytt mönster som vi kommer att ha på brickor, tändstickssaskar och kuddfodral! Jag åkte 7.15 hemifrån och kom hem kl 21! Jag har inte varit normal sen dess! Ett exempel från igår: Jag öppnade butiken och två kunder kom in. Efter en stund säger min kollega:
-Men har du låst?
-Neee... Jag tittar bort mot dörrarna och ser kunder stå och vifta med armarna i slussen!!
-Okej, jag har väl låst då... -Det var jag, sa jag glatt när de kom in!
Resten av dagen flöt på i liknade tokigheter. Idag känner jag mig piggare och ska iväg och jobba!

Jag hälsar på hos dig ikväll, har saknat det!
Kramlikram



6 kommentarer:

Jess sa...

Ha en bra dag!
Gillar mönstret med flickan på!

BP sa...

Jetlag kallas det!!! Har precis varit på Formex och är lagom mör kan jag ju säga. Mönstret på påsen är kanoooon . Visst var det samma monter som hade dessa underbara färgglada resväskor, som var svindyra i inköp.
Ska kanske lägga upp några bilder därifrån till fototeman nör jag kommer hem.

anemonen sa...

Tjusigt mönster på påsen som jag gillar skarpt. Jodå ny header har jag för sonen min tyckte det var dags att göra något åt bloggen så han fixade en header på studs.

maria sa...

Vilka fina påsar. Jag vill oxå gå på den mässan. Hoppas du piggnat till ny.
Kram fina

Susanne sa...

Jag vill oxå gå på Formexmässan =)

4U2 sa...

Sånt händer alla ;) :)