20 oktober 2011

Förklaring följer...



Det måste vara ett lok!

5 kommentarer:

Fru Vallmo sa...

;D, aldrig skulle jag ha kommit på ett lok!
Visste inte ens att det fanns ett lokstall!
Finns det även en lokbonde?? ;)
Cool grej!

Erik "Semlan" sa...

Där ser man, ett litet gult lok!
Onekligen med ett rätt udda utseende. ;-)
Tror det loket blir glad över uppmärksamheten du ger. Verkar vara en mysig miljö, full med snygga fotomotiv. :-)

Marianne sa...

Tack för din förklaring. Det skulle jag aldrig ha gissat på.

Anonym sa...

Vet du, du tror mig nog inte, men jag TRODDE att det var ett lok! men så frågade jag Sven, och han sade näääääe, det är det INTE, men det kan vara en gammal truck!
jag som inte ens har körkort tänkte att visst, så måste det ju vara, så då gissade jag på det...
nu skall jag med stort nöje visa honom bilden och säga: vad var det jag sa? Höhö ;-)

Oscar Ekenvik sa...

Hej. Fick syn på bilden av det lilla gula loket av en slump när jag Googlade. Är intresserad av järnväg och industrihistoria. Så det skulle vara kul att få veta på vilken plats loket finns?

/Oscar