20 oktober 2011

20


Den 20 maj åkte vi till Turkiet.
Den 20 maj åkte pappa till himlen...

Ett halvår har gått och jag undrar vart dagarna har tagit vägen?
Bilden med hål i trottoaren är från Bodrum! Det gällde att se upp (eller ner) när man gick där!
Bilden får mig att tänka på hur det har varit. Jag har nästan ramlat ner i det mörka hålet, men inte helt, för en lucka har hållit mig kvar! Ett halvår har gått och det har funnits ljusa stunder också, och ljusare blir det, även om årstiden blir mörkare. För första gången på länge kan jag tycka att sommaren har varit lång och fin, med många grill-och utekvällar! Jag tycker inte om den mörka årstiden men jag ska försöka tänka glada tankar och påminna mig om att det snart blir ljusare igen...

Det är väl dags att planera en ny resa så man har något att se fram emot!
Men först en fråga, vill ni se resten av bilderna från Bodrum?

3 kommentarer:

ansepanse sa...

för mig är det ju lite mer än ett halvår eftersom min pappa gick bort i mars
klart att vi vill se fler bilder :)
kramar

Anna sa...

Tänk va fort ett halvår går, jag tänker på pappa varje dag och mer o mer saknar jag honom.

Klart jag vill se Turkkorten :) man vet aldrig om man åker dit i januari, man vill hinna med en hel del.
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Eva sa...

Usch vad många pappor som har gått bort iår.. Min pappa den 9 februari - inget bra år med andra ord.

Jaaaaaaaaaa, vi vill se fler bilder!

Kram Eva