01 augusti 2011

Utesöndag

Igår startade dagen med frunch ute! Vi inväntade Filip som har en gräns vid 11, längre än så vill han inte sova! Efter det fick jag inspiration, som jag inte haft på länge, trädgårdsarbete hela dagen! Det är faktiskt roligt när man kommer igång och när man ser resultatet, varför har jag inte gjort det tidigare! Än finns det kvar att göra men det nu blir det lättare att fortsätta...tror jag!

Fint väder idag, ska ta min promenad. Det ser ut som att det ska vara hyfsat fint:) den här veckan och speciellt på torsdag. Är det så fint som de har lovat, dvs 25 grader, då ska Julia och jag sova ute under bar himmel, på studsmattan!

5 kommentarer:

Eva sa...

Härligt med frunch!
Vi ska strax äta frukost barnen och jag. Tyvärr har maken börjat jobba, men det ska nog gå ändå.

Kramar i massor

BP sa...

Den frunchen skulle jag inte ha haft nå't emot måste jag säga!!!
Ja påta i trädgården är ju inte direkt min grej, måste bero på att jag hade en mamma som älskade det;-)
Sova på studsmattan - ja om ni inte rör er alldeles för mycket så...

Jess sa...

Den frunchen vill jag också ha!
Vad mysigt att sova på studsmattan under ar himmel!

Mystjejen sa...

Den frunchen såg ju läcker ut =) ååå sov på studsmattan så härligt! Kram <3

Anna sa...

Smaskigt!!
De var några år sen man sov under bar himmel, sist på båten med Ayman :)
Kram