04 augusti 2011

Tonight's the night!





Då var det dags för övernattning på studsmattan!


Liggunderlagen ligger där och väntar!


Så här ser våra sovsäckar ut, från 90-talet (min och Rogers), praktiskt att man kan koppla ihop dem:) Det är fortfarande 20 grader ute så det ska nog gå bra! Julia ska sova i shorts och t-shirt, jag tror jag klär på mig lite mer!


Så här kommer det kanske se ut! Myggen kommer inte åt oss och vi kommer garanterat skrämma bort alla rovdjur såsom vargar, lodjur och vildsvin med tanke på hur vi ser ut:)

Frågan är om vi klarar av en hel natt, eller vilken tid tror du att vi går in?
Sovsäckarna är nu inne för uppvärmning och vi har bestämt att vi ska lägga oss halv elva!

5 kommentarer:

Anna sa...

Tror ni kommer gå in kl.5.07 :)

Sov så gott!!

Eva sa...

Snart dags med andra ord. Jag tror ni kämpar er igenom hela natten... Kanske ni går in vid 07.00 för då är ni kissnödiga ;)

Kram Eva och må djuren hålla sig väck.

ansepanse sa...

jag tror bestämt att ni sover kvar hela natten
kramar

Guldkorn by Elin sa...

Men åh vad härligt! Vilket roligt mys :)
Kram från Öland!

BP sa...

Urrolig bild!!! Att sova under bar himmel - utan tak över huvudet - på en studsmatta... Tackar för myggnätet;-)