05 augusti 2011

Fuktigt och friskt!

Inte så dumt att vakna till den här utsikten, dock låg vi inte kvar till solen gick upp... Klockan var 05.14 när jag kom in i köket, så det var nära Anna!
Natten var lugn, vi låg och tittade på stjärnorna innan vi somnade, vaknade ibland och sa några ord. Jag var först med att fråga om vi skulle gå in och sova men J ville vara kvar ett tag till. Har ingen aning om vad klockan var då. Vi hörde fåglar, en uggla och ett gäng gäss som flög förbi! Det knakade till i skogen brevid, men däremot hörde jag inte tidningsbudet! Mygghattarna åkte av och en mygga letade sig fram till min kind! Det var svalt och skönt i ansiktet!
När vi väl gick in så var allt fuktigt och när vi var inne märkte vi att vi var nog lite frusna. Jag fortsatte att sova med morgonrocken på:)

Detta har hänt inatt, ett skal låg utanför vår dörr och vi har inte märkt någonting!



4 kommentarer:

4U2 sa...

Härligt! Själv sov jag till för en stund sedan ... måste bero på strapatsen då vi var igång så intensivt.
Mygghatt, det vore något för mig men mer "kroppshatt"! :)

Jess sa...

Så mysigt! Smart med myggnäten!
Det är väldigt mycket ljud i natten, men mysigt!

Anna sa...

Se va nära jag gissa :)
Kram

BP sa...

Ja och nu har ni gjort det!!! Det gick ju (ganska) bra om man tänker efter, eller hur;-) Undrar vem som ville retas med er och la ut ett äggskal...