03 juli 2011

"Gissa temat", 2

Hänger väl med FOTOTRISS den här veckan också! Temat är precis som förra veckan och det kommer att vara så några veckor till! Egentligen ska det vara lättare att hitta på ett eget tema, och det är det ju, men jag hade svårt att välja ut bilder!
Överst en figur som jag fick se igår (ny bild), mitten en nyckelpiga som jag såg i våras (gammal bild) och längst ner Tyra som jag också fick se igår (ny bild)!





Fler bidrag kan du se här




I första kommentaren kommer svaret på mitt tema!

7 kommentarer:

Kicki sa...

Liten!

kjerstisandnes sa...

Åh, ja såklart:0) Den var så søt den første figuren:0)
Svaret på min var fotballsupporter:0)

cat sa...

Jag trodde att det var motsatsen till mitt eget tema som ju är underifrån. Jag gissade alltså ovanifrån och hade fel :)

BP sa...

Oooops, ska låta bli att gissa framöver. Jag var inne på "Makro". Men vackra bilder var det allt:-)))

susjos sa...

Å jag trodde det hade med djur att göra :)
Sista bilden på Tyra är underbar,man vill bara få pussa henne på huvudet!

ormbunke sa...

Den "lilla" nyckelpigan var jättefin. Det var absolut morrontvätt blåmesen höll på med. Tack för titten hos mig. Anita

Ninni sa...

Ingen aning=) Finfina bilder från Turkiet, landet jag älskar har varit där massivs med gånger, men inte Bodrum..var det bra??
Ja förutom restaurangen då=)

Ha det