28 september 2010

Idol-stylist-ass!

Jag messade Karoline igår eftermiddag...

http://www.radarzine.com/blogg/fashion-flash


...fick ett svar vid tiotiden:
"Heeeej moster! Nu är jag klar för i kväll. Måste hinna med sista tåget! Känns konstigt att äta middag med juryn:) Hälsa familjen! Kramar"

Ja, visst är det märkligt men roligt:-D

8 kommentarer:

Maya sa...

Måste va kanon kul! :))
Nu får ni säkert höra en massa gossip *Ler*
Ha en fin dag!

Anna sa...

Måste träffa henne så fort honkommer hem :)

Petra sa...

Hoppas att du kan dela med dig av lite skvaller!?

finafrun sa...

vad kul!

finafrun sa...

Hoppas det går bra för henne :)

Kicki sa...

Hm, ska se om jag kan få lite inside information:) Tror att hon klarar det galant!

Eva sa...

Fräääckt!!
Kram Eva

Maya sa...

VITT! Hua... här är ialla fall 6 grader VARMT! eller kallt...vilket man vill, jag frös i alla fall när jag gick till bilen... ganska härlig känsla, för fryset har man inte gjort sedan förra vintern...haha.
Ha en underbar dag!
Kram