27 september 2010

Fluga


Nu skulle jag kunna lägga ut en bild för det finns massor om man letar:
http://www.ne.se/hjortfluga
Men jag vill inte!

Varning för känsliga tittare!
.

3 kommentarer:

Anna sa...

Den var inte fin, blääää!

Maya sa...

Gud vad äcklig!
Har aldrig sett en sådan innan!

marie sa...

hu va äcklig......sån vill jag inte se i mitt hem eller i min närhet..