Den var inte fin, blääää!
Gud vad äcklig!Har aldrig sett en sådan innan!
hu va äcklig......sån vill jag inte se i mitt hem eller i min närhet..
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Den var inte fin, blääää!
Gud vad äcklig!
Har aldrig sett en sådan innan!
hu va äcklig......sån vill jag inte se i mitt hem eller i min närhet..
Skicka en kommentar