02 januari 2010

Stars


Snart börjar Stjärnorna på slottet. Roger och jag brukar titta på det. Är det ett ålderstecken eller är det bara en mognadsfas?! Några av stjärnorna är intressanta, andra mindre, men man får alltid veta någonting nytt som man inte har vetat om tidigare! Underhållning utan reklamavbrott!
Nej, nu orkar jag faktiskt inte göra något mer idag, ikväll! God natt!

2 kommentarer:

Anna sa...

säger väl mognadsfas så jag inte sårar, hihi. Ha en bra tv-kväll!

Kicki sa...

Intressant om Björn Ranelid ikväll:)