27 december 2009

Mina klappar!



Jag vet att ni har varit nyfikna på mina julklappar!

Ni känner nog igen mönstret på spikmattan. Roger köpte två och betalade för en, så då har vi en varsin. Han och Filip har använt dem, jag har bara provat! Pandoraramband (tror det är för stort) och ett igelkottsmycke (av Julia), trådlös skrivare med inbyggd scanner. Äntligen kan jag börja skriva ut foton och brev! Vi har en bautascanner och en skrivare som står och samlar damm, ej inkopplade. Tyckte aldrig om den senaste skrivaren, blev inga bra utskrifter. Svarta mockahandskar, vill alltid ha nya när jag har slitit ut eller tappat bort ett par!
MIKAskiva - hoppas den är lika "glad" som den första! Här ska diggas i bilen:)

1 kommentar:

Anna sa...

Vilka fina klappar!! du har varit snäll du me :) Jag tror inte vi har lika armband, ditt ser ut och var oxiderat silver eller ? Kram Anna