05 december 2009

GOD MORGON!

Dagens frukostrester! Smörgås, kaffemjölk och kokt ägg. Kalles kaviar är omplåstrad med eltejp. Det var ett litet hål!

...Till alla mina tio läsare, typ! Min syster hon raggar läsare minsann (hon läser andras bloggar och kommenterar, men jag har inte riktigt tid med det)! Jag är bara här och skriver för mig själv, och kanske lite till andra. Min öppna dagbok. Min terapi. Nu har jag hoppat över en dag och det känns inte bra...

Två dagar på jobbet, på måndag en ledig dag! Då blir det den stora julpyntardagen! Då blir det den stora kransbindardagen!
Ikväll kommer fortsättningen på sagan! Har planerat det iaf!

2 kommentarer:

Anna sa...

Snygg tub! mina läsare försvann igår, undras varför?? du kanske skickade virus till dom, ha ha. Jag är också ledig på måndag,kram

Kicki sa...

Ha! Du kan väl komma hit och pynta med mig?!:)