26 oktober 2009

Monopol


Så här glad blev Julia!

Vad passar inte bättre än att avsluta den här dagen med ett parti Monopol! Egentligen tycker jag det är ganska tråkigt numera, men det är ju höstlov och Julia ville spela! Hon vann som tur var...

Förmiddagen gick åt till att leta efter passande kläder till Halloween. Det ska finnas riktigt bra kläder till det, såsom peruker och...ja, peruker. Tror att jag köpte spindelväv och bordskonfetti i form av fladdermöss också! Jag har för mig att jag så fint packade ned allting i någonting...och det tinget hittade jag inte på!!!

Jag hittade i alla fall ratten till datorn, som jag letade efter för några veckor sedan! Nu blir Filip glad och kan spela sitt nya bilspel som han vann! Vilken tur att vi inte köpte en ny!

På eftermiddagen åkte vi till stan för att leta efter nya peruker. Två säkra ställen åkte vi till, trodde jag, men det verkar inte vara så populärt längre eller så var allting redan slut! Julpynt fanns det gott om i alla fall!

Imorgon blir det en ny djupdykning i förrådet igen! Ska gå igenom varenda låda, även om det står att den ska innehålla något annat!
Jag blir galen!


2 kommentarer:

Anna sa...

jag vill också spela Monopol,de var ett tag sen. Du får leta i era gömmor efter maskeradkläder :)

Kicki sa...

Vi hittade perukerna tillslut...låg där vi hittade ratten!