24 maj 2009

Stora tvättardagen!

Tvätt från Trädgårdsmässan!

Har sovit som en prinsessa..............och nu är jag nästan gråtfärdig! Hur jag än gör, hur jag än sparar bilderna i mobilen, så får jag inte fram dem när jag tittar i datorn!!!! Jag är inte den som orkar läsa instruktionsböcker men måste kanske ta leta fram den och börja från grunden! Lugnt och stilla... Men jag tycker jag inte har tid med det! Idag är det den stora tvättardagen, både när det gäller kläder och bilen! Bilen ser ut att varit med i Dakarrallyt i värsta monsunregnet! Det är ingen idé att ta hjälp av mannen när han kommer hem. Han är nog trött, frusen och helt utmattad! Nej, nu får jag lugna ned mig lite! Måste nog ut och springa (så kanske jag kommer i mina fritidsbyxor när vi ska åka till Funäsdalen vecka 25) !

2 kommentarer:

Anonym sa...

tvätta, tvätta, du att du har bäcken så nära ;). Springa kan du göra i morgon, passa på och njut av söndagen. Kram

Kicki sa...

Jag var, pust ute och sprang och gick...