20 april 2009

Varför?


Det blev ingen bra start på den här dagen... Öppnade inkorgen och fick ett besked om ett jobb: Tyvärr måste vi meddela att den tjänst du sökt hos oss kommer att bli tillsatt av en annan sökande!..blablabla Nu tänker jag arga tankar som jag inte ens vill skriva för då kanske det kommer att hända... Men jag tror på ödet så det var väl någon mening med det. Det är ett annat jobb som väntar... Hur ska man lugna ner sig en dag som denna? Jag har planerat att städa och det är väl vad jag kommer att göra! Börjar ute i hallen och jobbar mig inåt! Promenaden får vänta!

Det hade gått bra med övernattningen i skogen! Filip frös ibland och ibland inte. De kom tillbaka tidigare än vad de hade tänkt men det hade varit en givande helg! Till frukost hade de kokat ägg i mossa över elden! Många saker har de lärt sig som de kan ha användning för vid något annat tillfälle!

Inga kommentarer: