16 april 2009

I.K.

TALGOXE - låter så här bl a: "ti-ti-tý ti-ti-tý ti-ti-tý, som på sista tonen är lik Mozarts "säg farväl lilla fjäril till löj(en)". Alla Europas fåglar
Blir påmind om filmen Amadeus, en av mina favoritfilmer!

Telefonterrorn var inte slut när jag hade skrivit igår! Det var i och för sig positiva samtal. Ett var från min teleoperatör som ville bjuda mig på 200 kr i teletid och sänka min månadskostnad om jag binder mig ett år! Det kan man ju stå ut med! Sedan var det en tjej som ringde från ett ställe som jag redan hade raderat från min hjärna! Det var från ett stort företag som har gula t-shirts som arbetskläder ( ja, och kanske marinblåa byxor)! Torsdag, nästa vecka ska jag dit, så får vi se vad som händer sen! Spännande! Väntar fortfarande på ett annat samtal...sov lite dåligt i natt. Nu ska jag fylla tvättmaskinen, ta min promenad (syrran varnade för kyla) och vid halv 10 kommer min målarkompis! Idag ska jag börja med ett studentkort som en vän har beställt!

Inga kommentarer: