28 april 2009

Hurtig!

En liten blandras på 6 månader ville också vara med!

Här kör de guld & silver. Julia är tvåa från höger!

Det känns som att jag har legat vaken hela natten! Kan det bero på att jag fick kaffe (som jag inte kunde tacka nej till) närmare halv nio igår kväll! Scouterna hade orientering i elljusspåret och jag passade på att gå två varv! Det blev lite svettigt, så egentligen var jag sugen på något läskande!

Jag var fotbollstränare tidigare på kvällen...jag av alla, som inte alls tyckte om fotboll när jag gick i skolan! Mina fötter och fotbollar kom inte riktigt överens! Tränarna skulle på teater och jag tänkte att det är bättre jag är där än att det inte blir någon träning alls! Jag tror jag klarade av det ganska bra...fick godkänt (med viss tvekan) av Julia!? Fick börja med att spela med i en match tills jag blev avbytt av en tjej som kom lite senare. Det var lite kämpigt att springa! Tur att man har varit och tittat på några matcher så att man har lärt sig något, för när hon kom, stod jag och tjoade och hojtade på dem! Blev faktiskt lite sugen på att börja springa...kanske ska ge mig ut idag!

1 kommentar:

Anna sa...

Du var duktig som ställde upp som tränare, hade ju varit kul och sett dig med en boll, de kommer säker fler ggr. Kul me fotboll ju! Kram