27 april 2009

Black Beauty


Var och shoppade en solstol igår! Visst är den snygg!? Var till Nisses, för jag såg stolen där (men då stod den på ett annat ställe i butiken) när jag var och handlade 12 diskborstar! Jag hade för mig att den kostade under 400 men nu var priset 498 kr! Antingen har jag fått "alzheimer light" eller så har de ändrat priset när de har sett vad konkurrenterna tar för liknande stolar! Hur som helst så matchade den här vår solsäng bäst! Den var inköpt på samma ställe förra året. Den här stolen var det bara att fälla ut...solsängen tog två timmar att montera upp!

Såg ett bord också! Den var i svartlackerad plåt 100x60 och skulle passa framför hammocken! Det var rea på den 249:- istället för 569 (eller vad det nu var)! Den skulle finnas i plocklagret. Jag gick dit och såg en kille. Jag undrade om han jobbade där? -Jag är här bara idag, sa han. Jaha, tänkte jag och förklarade vad jag letade efter, men han kunde inte hjälpa till! -Lycka till, var vad han kunde åstadkomma! Vilken service!

Jag gav upp och tänkte att jag åker dit en annan dag! Förresten var bordet alldeles för tungt!

2 kommentarer:

Anna sa...

fiiin, skulle också vilja ha en men jag har ingen plats på min balkong :( Jag har mina fötter på balkongräcket om jag ska sola dom. Tur att man åker iväg snart. kram

Kicki sa...

Fick du det sagt också...