14 mars 2009

Stressad

VLT idag

Jag ska ta bussen in till stan idag för jag ska ut ikväll och äta mat med några f.d. arbetskamrater.
Ska träffa en av dom lite tidigare, därför är jag lite stressad! Det tråkiga är ju att jag missar Grand Finale ikväll! Men hur som helst det ska bli kul att komma ut och prata av sig lite. Deras öron kommer väl att trilla av innan jag har pratat färdigt. Träffar inte så många nu förtiden...
Men vem eller vilka vinner ikväll??

1. Måns - helt okej låt men hur gick den egentligen, snygg att titta på!
2. Caroline - gillar den men förstår man inte vad hon sjunger om så tycker dom bara att hon ser rolig ut!
3. Agnes - Söt som socker men låten lite tam, har gjort bättre!
4. Heat - Fartig men och bra faktiskt men ingen jag kommer ihåg!
5. Emilia - Nja, nej, räcker inte med att vara snygg!
6. Alcazar - Gör ofta låtar som gör att benen rycker till, skulle säkert platsa!
7. Sarah - Boring!
8. E.M.D - Tror att dom vinner, show!
9. Sofia - Nej, nej, nej och så ser hon elak ut! Oj, nu var jag elak!
10. Molly - Jätteduktig och bra låt men skicka inte en ballad!
11. Malena - Jag gillar henne och tror att hon har stor chans!


Inga kommentarer: