15 mars 2009

Dagen efter

Känner mig lite seg idag! Inte så konstigt kanske med tanke på att klockan var närmare två när jag kom hem! Det är tur man inte är ute så ofta för det tar på krafterna. Det kan vara lagom att gå ut till hösten igen! Vi hade i alla fall jättetrevligt och blev många skratt :D och en del bensprattel (...även fast den nya klänningen inte kändes bra och halsbandet inte passade och håret var konstigt...)! Vi skrev i en Vännerbok...en sådan som man skrev i när man var liten! Himla kul idé!
Åkte buss hem, ganska mycket folk...mest yngre. Jag satte mig ganska långt bak och två säten fram på motsatta sidan satt en tjej och åt snabbmat..snabbt gick det också, för rätt var det var så hade jag ett chips i mitt knä!! Åh, förlåt, sa hon! Jag tittade bara på henne med ett snett leende och kastade tillbaka chipset...då fick jag se att jag hade fått en fläck på klänningen :(
Det var i alla fall kul att sitta och titta och lyssna på människor. Alla tjejer (inklusive chipstjejen) hade svart-tonat hår! Förstår de inte att de ser gamla och slitna ut! Måste ha fått mängdrabatt nånstans!

Min man tyckte att klänningen var fin!

Inga kommentarer: